To zmyje byle deszcz - Agnieszka Osiecka

Sally Mann
Agnieszka Osiecka
To zmyje byle deszcz

Pamiętać nie chcę nic,
zapomnieć jakby wstyd,
a niech to zmyje byle deszcz.
Nie sprawdzam już twych kart,
obracam w żart, kochanie,
jak ty mało o mnie wiesz.

Czy byłam głupia, mała, zła,
czy ta ruda to też ja?
Pytam, bo to taka gra,
kolor oczu – nie czy tak?
A znaki – znaków brak.

Więc –
pamiętać nie chcę nic,
zapomnieć jakby wstyd,
a niech to zmyje byle deszcz.
Na pustej szklanki dnie
już nie zobaczysz mnie,
już się nie splączą losy dwa.

Czy byłam głupia, mała, zła,
czy ta ruda to też ja?
Pytam, bo to taka gra,
kolor oczu – nie czy tak?
A znaki – znaków brak.

Więc –
pamiętać nie chcę nic,
zapomnieć jakby wstyd,
a niech to zmyje byle deszcz.
Na przezroczystym szkle
już nie zobaczysz mnie,
samotny czeka nas dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz