Tego listu nie wyślę - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka - Tego listu nie wyślę

Tego listu jutro znów nie wyślę,
spalę, podrę, albo może zgubię.
Przecież ci się nie utopię w Wiśle,
ty wiesz dobrze – jak tak tylko mówię...
Nie wiem, która kwitnie w polu mięta,
a ja ciebie jeszcze – tak, pamiętam,
i o tobie myślę, myślę, myślę...
A tego listu – nie wyślę!

Niech będzie znów święto, jak przed laty,
niech będą jakieś słowa, jakieś kwiaty,
darujmy sobie dzisiaj stare grzechy,
to nie ukłony moje, to uśmiechy.

Czwarta zima przeszła mi bez ciebie,
czwarte lato drzemie w naftalinie,
nie wiem, który połamałam grzebień,
nie wiem, która woda Wisłą płynie.
Nie wiem, która kwitnie w polu mięta,
a ja ciebie jeszcze – tak, pamiętam,
i o tobie myślę, myślę, myślę...
A tego listu – nie wyślę,
nie wyślę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz