Ty jeszcze nie wiesz - Agnieszka Osiecka

Lorraine Christie
Agnieszka Osiecka
***Ty jeszcze nie wiesz


Ty jeszcze nie wiesz,
ja jeszcze nie wiem,
jeszcze się wcale nie znamy,
lecz jutro może gdzieś się spotkamy
i ja ci powiem: „O, pani –
jutro o szóstej...”
– powiesz – pojutrze –
powiem – że dobrze, że czekam...

Przyjdziesz odświętna,
prosta i piękna,
cała w deszczowych kropelkach...
Czas jakiś minie,
my jeszcze w kinie
wciąż się trzymamy za ręce,
jeszcze milczymy długo przy winie
jak w tej niemodnej piosence.

Ale odejdziesz,
z nudy czy z żalu,
mnie nie zabierzesz ze sobą,
więc może lepiej,
że się nie znamy,
że nie umówię się z tobą...

Ty jeszcze nie wiesz,
ja jeszcze nie wiem,
jeszcze się wcale nie znamy,
lecz jutro może gdzieś się spotkamy
i ja ci powiem – „O, pani...”.

...Ani o szóstej, ani pojutrze,
ani nie powiem, że czekam,
jesteś odświętna,
prosta i piękna,
ale rozpaczać mi nie każ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz