Dojeżdżam - Agnieszka Osiecka

Skaldowie i Alibabki - Dojeżdżam
Bohdan Łazuka - Kłopoty dojeżdżającego


Agnieszka Osiecka

Gdy wstawałem, to koguty jeszcze spały
Razem ze mną wstawał szarobury świt
I ziewałem, gdy dziewczyny mnie pytały
Czemu znów ponury jestem, tak jak nikt

Coś ty taki dziwny, coś ty taki senny
Coś ty taki sztywny, taki nocnociemny
Czy nie widzisz nieba, jak się nam rozgwieżdża
Widzę, widzę, widzę - tylko ja dojeżdżam

Żeby zdążyć, żeby zdążyć do pociągu
To był schemat, to był temat tamtych dni
Inni śmieli się przy szachach i ping pongu
A mnie czekał senny peron w sennej wsi




Coś ty taki smutny, coś ty taki inny
Coś ty taki nudny, kto jest temu winny
Gdzie ty masz parasol, przecież będzie deszcz lał
Rano było ładnie - widzisz, ja dojeżdżam

Aż tu dzisiaj pociąg uciekł mi ostatni
A ja na to, jak na lato, jedźże, hej
Trzymam w ręce zawstydzone nieco kwiatki
Lecz nie boję się ogromnej nocy tej

Coś ty taki wesół, coś ty taki jasny
Czyś ty wiosnę przeczuł, powiedz, po przyjaźni
Popatrz, tak już późno, czemu się nie żegnasz
Pójdę, ale jutro - przecież ja dojeżdżam
Przecież on dojeżdża


Muz. Andrzej Zieliński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz