Z Cyganami w świat - Marek Głogowski

Leon Goodman
Maciej Kossowski
Z Cyganami w świat


Marek Głogowski

Gdy wyruszam w świat
Wiosną pachnie wiatr
Ptaki krążą wokół gniazd
Gdy wyruszam w świat
Czy to świt, czy zmierzch
Droga woła mnie
Nie żałuje niebo gwiazd
Gdy wyruszam z Cyganami w świat

Nie wiem, kiedy znów zobaczysz mnie
Może kiedyś wrócę, może nie
Kto cygańską duszę ma
Tego coś po świecie gna
Kto cygańską duszę ma, tak jak ja
Kto cygańską duszę ma
Tego coś po świecie gna
Tego coś po świecie gna

Gdy wyruszam w świat
Las otula mgła
Gubi rosę polny kwiat
Gdy wyruszam w świat
Słońce w biały dzień
Nie odnajdzie mnie
Wiatr zaciera każdy ślad
Gdy wyruszam z Cyganami w świat

Nie wiem, kiedy znów zobaczysz mnie
Może w innej już zakocham się
Kto cygańskie serce ma
Tego coś po świecie gna
Kto cygańskie serce ma, tak jak ja
Kto cygańskie serce ma
Tego coś po świecie gna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz