Ja ci nie wierzę - Bronisław Brok


Violetta Villas - Ja ci nie wierzę

Bronisław Brok

Nie buduj mi wspaniałych domków z kart
Nie rzucaj słów na wiatr mój bohaterze
Nie jesteś więcej wart, niż jesteś wart
Ale nikt mi ciebie z serca nie zabierze

Chcesz pomówmy szczerze
Bo wiesz, ja ci nie wierzę
A jednak w tym zaciszu
Twoich mocnych ramion
Gdy twoich słów nie słucham
Co nazbyt pięknie kłamią
Gdy moje usta, twym ustom
Twym ustom powierzę
To wierzę, że ty mnie kochasz też

Świat cóż byłby wart
Nie, nie, to nie żart
Gdybym nie mogła w zaciszu
Twych mocnych ramion
Tych twoich słów nie słuchać
Co nazbyt pięknie kłamią
Gdybym nie mogła mych ust
Twoim ustom powierzyć
I wierzyć, że ty mnie kochasz też

A może niech już będzie tak jak jest
Bo może potem przyjdzie nam żałować
Więc może chcąc uniknąć morza łez
Czy nie zechciałbyś mnie może pocałować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz