Zaśpiewaj mi piosenkę - Jacek Cygan


Edyta Geppert
Zaśpiewaj mi piosenkę

Jacek Cygan


Daruj mi piosenkę moich marzeń
Mój Panie, który mieszkasz wśród witraży
Niech w pieśni życie kłębi się
Sławiąc zwykły dzień
I nie zapomnij mnie umieścić w niej

Daruj mi piosenkę moich marzeń
Mój Panie, który mieszkasz wśród witraży
Niech chudy krawiec w pieśni tej
Syty żegna dzień
A dziecko niech zasypia zdrowym snem

Płyń, płyń pieśni ma płyń
Ogrzać muszę duszę pełną zim
Płyń, płyń melodio naszych serc
Twoje jasne światło zmywa lęku cień

Daruj nam piosenkę o przetrwaniu
Nasz Panie, który śpiewasz razem z nami
Ja wiem, że płacz to ludzka rzecz
Lecz dość już było łez
Dziewczynie, która śpiewa, ładniej jest

Daruj nam ten świat bez łez i strachu
By skrzypka nikt nie spędzał z jego dachu
A wieś, skąd kiedyś uszedł dziad
Niech powraca w snach
Na falach pieśni, która niesie nas

Elena Fllerova












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz