Anioły pilnują nas - Bogdan Olewicz

Maryla Rodowicz
Anioły pilnują nas

Bogdan Olewicz


Gdzie ja, tam zawsze ty
Takie proste, jak igła i nić
Po cichutku przerabiam sny
Nowe nie chcą od dawna się śnić

Ten sam porządek dnia
Doskonale niezmienny od lat
A w nieznane sto siedem dróg
Tylko nogę wystawić za próg
Są dni, tyle ich jest
Ochotę mam z drogi zejść

Anioły pilnują nas
Za rękę łapią przez cały czas
I zamiast czasem odwrócić wzrok
Za nami łażą krok w krok

Ja wiem, każdy chce
W cudzą skórę choć raz przebrać się
I próbować bezkarnie jak
To smakuje co innym nie w smak
Są dni, mam wielką chęć
W obłoków puch głową wejść

Anioły pilnują nas
Za nogi łapią przez cały czas
Ten niewidzialny, pierzasty tłum
Na ziemię ściąga nas w dół

Są dni, kiedy mam chęć
W obłoków puch głową wejść

Anioły, pilnują nas…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz