Cum gali gali - Agnieszka Osiecka


Sława Przybylska
Cum gali, gali

Agnieszka Osiecka

Siedział w barze "Pod Starym Lwem",
Z czarnych oczu patrzyło źle.
Ale śmiał się do mnie i rzekł,
Tylko tyle, cicho, cichutko ...

Cum gali gali

Na Zielonej, marny miał kąt.
Do bulwarów daleko stąd.
Lecz gdy śpiewał piosenkę swą,
Niepotrzebne były salony...

Cum gali gali

I śpiewałam tak, razem z nim,
Nawet nocą, wtedy gdy pił.
A on coraz piękniejszy był.
I gorętsze moje kochanie ....

Cum gali gali…

Lecz nie wrócił pewnego dnia,
Ludzie mówią, że kogoś ma.
W oku nawet nie lśni mu łza,
Kiedy wołam za nim z oddali ...

Cum gali gali…

Niech mi przyzna dziś  każdy z was,
Że tak w życiu bywa nie raz.
Tyle szczęścia i nagle pas!
Bo to było tylko "Cumgali"...

Cum gali gali…

Pora kończyć. Na mnie już czas.
Już za chwilę nie spotkam was.
Zaśpiewajcie więc ze mną wraz,
Tę o szczęściu, krótką piosenkę:

Cum gali gali…

Obrazy: Fabian Perez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz