Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia - Wojciech Młynarski

Jack Vettriano
Hanna Banaszak 
Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia

Jestem kobietką, co niezłomne ma zasady:
mój mąż, mój dom - to tylko w życiu liczy się,
Ale czasami z domu gna mnie - nie ma rady -
upojna siła, i nie będę kryła, że:

Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia,
na miłosny, czarujący Zwischenruf,
który niczego nie narusza i nie zmienia
bez zobowiązań, zaklęć, przysiąg,
wielkich słów.

Kotku mój, i tobie także o to chodzi,
to widać w jednej chwili, więc
przeżyj ze mną czarujący epizodzik,
co świtem znika i nie rani serc.

I ty zapewne też niezłomne masz zasady:
twa żona, dom - to tylko liczy się,
Ale i ciebie pcha, kochasiu - nie ma rady -
ta sama siła, a więc proszę nie kryj, że

Kotku mój, mnie też dokładnie o to chodzi,
to widać w jednej chwili, więc
przeżyj ze mną czarujący epizodzik,
co świtem znika i nie rani serc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz