Nie zabijaj mnie powoli - Agnieszka Osiecka

Natalia Iwanowa
Nie zabijaj mnie powoli

Agnieszka Osiecka


Gdy mnie będziesz już miał dosyć,
to wystarczy mnie wyprosić,
raz pokazać drzwi.
Tylko, jeśli Bóg pozwoli,
nie zabijaj mnie powoli,
zrób to raz, dwa, trzy,
zrób to raz, dwa, trzy.

Gdzieś ładniejsza jest dziewczyna,
gdzieś pełniejsza szklanka wina
i weselszy ptak.
A więc, jeśli Bóg pozwoli,
nie zabijaj mnie powoli,
zrób to raz, dwa, trzy,
zrób to raz, dwa, trzy.

Są kobiety wampiryczne
i są światy bardziej śliczne
niż na przykład ja.
A więc, jeśli Bóg pozwoli,
nie zabijaj mnie powoli,
zrób to raz, dwa, trzy,
zrób to raz, dwa, trzy.

Skoro wiem, że nie ma piekła,
będzie dobrze, bym uciekła,
byle z kim i byle gdzie.
A więc, jeśli Bóg pozwoli,
nie zabijaj mnie powoli,
zrób to raz, dwa, trzy,
zrób to raz, dwa, trzy.

Gdy mnie będziesz już miał dosyć,
to wystarczy mnie wyprosić,
raz pokazać drzwi.
Tylko, jeśli Bóg pozwoli,
nie zabijaj mnie powoli,
nie zabijaj mnie powoli,
nie zabijaj powoli tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz