Zwróć mi moje serce - Walery Jastrzębiec

Adam Aston
Zwróć mi moje serce

Walery Jastrzębiec

Cóż powiedzieć mam na pożegnanie
Wiem, że co ma być i tak się stanie
Cóż nam pomóc mogą słowa
Powiem tylko, bądź mi zdrowa

Czasem życie bajką jest zawiłą
Czyż zatrzymać mogę ciebie siłą
Lecz rozstańmy się uczciwie
I żyj szczęśliwie jeśli chcesz

Lecz zwróć mi moje serce
Ja miłość w sercu sam uśmiercę
Zwróć mi
Radości i cierpienia me

Zwróć mi
Te moje noce nieprzespane
Westchnienia tęskne, zakochane
Mój każdy uśmiech, każdą łzę

Dziś, gdy sobie czasem tak rozważę
Że masz tyle serc w swym buduarze
Bunt się we mnie jakiś zrywa
Że ty będziesz znów szczęśliwa

Gdy mi rozpacz będzie gardło dławić
Z nudów będziesz się mym sercem bawić
Tej rozkoszy ci nie zrobię
Serca swego nie dam ci

Więc zwróć mi moje serce...

Obrazy: Dian Bernardo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz