Jeśli kochasz mnie - Emanuel Schlechter

Louis Icart
Hanka Ordonówna
Jeśli kochasz mnie


Dziwi cię to, że tak dobrze mi dziś
I beztrosko mi dziś i że humor mam
Nie dziw się, możesz domyśleć się sam
Co to za sztuka, no wciąż jeszcze szukasz
I pytasz co znaczy ten zamęt w mej głowie
Ten blask w moich oczach, ten uśmiech lic
Nie wiesz, to trudno
Bo ja ci nie powiem, nic nic nic

Jeśli kochasz mnie, to zrozumiesz mnie
To domyślisz się i bez słów
Za czem tęsknię dziś, o czem marzę dziś
Możesz z twarzy wyczytać tę myśl
Musisz sercem zrozumieć dziś treść moich słów
Jeśli mnie trochę miłujesz
Bo jak nie kochasz mnie
To choć powiem ci
To i tak nie zrozumiesz tych słów

Spytaj się serca, dlaczego tak bije
Lub słońca na niebie, dlaczego lśni
Sam chyba czujesz, jak śmiesznie to brzmi
Pewnie już o tem słyszałeś mój złoty
Że są pewne rzeczy
O których nie trzeba, nie wolno
Nie można rozmawiać, bo grzech
O nich nam mówią spojrzenia jak z nieba
Myśl, wzrok, śmiech

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz