Jeśli miła ci moja pieszczota - Hanka Ordonówna



Hanka Ordonówna
Jeśli miła ci moja pieszczota


To życie po to nam dane
By łowić chwile nieznane
I zamknąć w sobie kochane
By w smutnych drogach życia
Jasną gwiazdą mogły być

Szkoda wszystkich nocy straconych
Szkoda beztreściwych tak dni
Szkoda wszystkich snów niewyśnionych
Słów niedopowiedzianych
Gdy pragnienie w twem sercu drży

Więc jeśli miła ci moja pieszczota
To przybądź do mnie, Drogi
I niechaj w moje progi
Przywiedzie cię tęsknota
Jeśli miła ci moja pieszczota
To przybądź do mnie, Drogi
Niech w mej miłości progi
Tęsknota wiedzie cię

Dobry Pan Bóg się smuci
Gdy na świat okiem rzuci
Widząc, jak chodzą struci
Ludzie, którym wszystko
Młodość, miłość, szczęście dał

Przejdzie, życie przejdzie jak chwilka
Minie o miłości wasz sen
Wspomnień, pozostanie wam kilka
Z łez różaniec i serca
Nieziszczony o szczęściu sen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz