Komu piosenkę - Karol Kord


Maciej Koleśnik, Jerzy Połomski - Komu piosenkę

Karol Kord


Jeden śpiewa dla dziewczyny
Dla mężatki drugi nuci
Trzeci, pragnie mieć wawrzyny
Czwarty, bo się bardzo smuci
Piąty śpiewa, gdy jest struty
Szósty, kiedy widzi księżyc
A ja śpiewam, by mieć buty
A ja śpiewam, a ja śpiewam
A ja śpiewam dla pieniędzy

Komu piosenkę, komu piosenkę
Komu piosenkę, komu
Sentymentalną, tkliwą, banalną
Piosenka przyda się w domu

Mam tu twarzowe, stare i nowe
Smutne i płoche piosenki
Łez mi nie trzeba, ni gwiazdy z nieba
Chcę tylko forsę do ręki

Za pieniądze kupię sobie
Flaszkę wina i zakąskę
Cały świat, półkule obie
Upieczoną smacznie gąskę

Uśmiech dziewcząt, miłość, kwiaty
Ciche dnie, kipiące noce
A gdy zechcę, wiatr skrzydlaty
Kupię sobie, kupię sobie
Kupię sobie za pieniądze

Komu piosenkę...

A gdy nikt mi grosza nie da
Smucić się nie będę długo
Pójdę, gdzie popędzi bieda
z katarynką i papugą

I powlokę się jak wprzódy
Jakąś pierwszą lepszą drogą
Będę śpiewał sobie z nudy
Będę śpiewał, będę śpiewał
Będę śpiewał dla nikogo

Komu piosenkę...

Dla was te tony, dla was kancony
Panie i miłe panienki
Łez mi nie trzeba, ni gwiazdy z nieba
My chcemy śpiewać piosenki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz