Nie chcę być sama - Kaszkur i Zapert


Sława Przybylska
Nie chcę być sama


Zbigniew Kaszkur, Zbigniew Zapert

Codzienny zmierzch do okien mych tęsknotę woła
Prowadzi mnie w samotną noc bez dna
Wśród czterech ścian snują się myśli niewesołe
Te same wciąż każdego dnia
Nie chcę być sama, nie chce być sama
Nie jest mi domem pokój ten
Gdzie pustych krzeseł cienie na ścianach
Niezakłóconym śpią snem

Nie chcę wieczornych, trudnych powrotów
Tam, gdzie nie czeka na mnie nikt
Gdzie tylko słyszę odgłos mych kroków
I wiatr, co puka do szyb

Już nocy bezsennej witać nie chcę
I z nadzieją niespełnioną czekać dnia
Chcę znaleźć swą miłość, która jeszcze
Nieznane imię ma

Nie chcę być sama, sama wśród godzin
Co żal mój niosą nie od dziś
Czy wciąż nadzieja będzie mi kłamać
Czy już nie zmieni się nic

Codzienny zmierzch przynosi z sobą zamyślenie
Bo przecież gdzieś jest inny życia brzeg
Czy przyjdzie ktoś, kto smutek w radość mi przemieni
Czy miłość kiedyś znajdzie mnie

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz