Dziś jest kto inny - Andrzej Bianusz

Rena Rolska
Dziś jest kto inny


Andrzej Bianusz

Śmieszne te nasze wspomnienia
To parę zaledwie tych dni
I nic się tu przecież nie zmienia
Czy dziś jesteś ty, czy nie ty

Dziś jest kto inny, tak jak ty
Jest zawsze przy mnie, tak jak ty
I w oczy patrzy, tak jak ty
Patrzy długo i nic nie mówi mi

Przychodzi nocą, tak jak ty
Nie mówi, po co, tak jak ty
Nie pyta o nic, tak jak ty
Nie wiem o nim właściwie nic

Od paru dni się znamy
Lecz właśnie to ma smak
Kto wie, czy się kochamy
Że nie, być może, a może tak

On na mnie patrzy, tak jak ty
Jest zawsze przy mnie, tak jak ty
Jest nawet miły, tak jak ty
Tak, to prawda, lecz to nie ty

Od tylu lat się znamy
A ciebie wciąż mi brak
Dziś już się nie kochamy
Że nie, być może, a może tak

Lecz umiem kłamać, tak jak ty
Choć jestem sama, tak jak ty
Zupełnie sama, tak jak ty
Nigdy o tym nie powiem ci

Nie powiem ci nic
Jeśli gdzieś spotkam cię

1 komentarz:

  1. Myślę, że ta piosenka jest również śpiewane przez Sandrą.

    OdpowiedzUsuń