Rausz - Zbigniew Stawecki

Rena Rolska - Rausz

Zbigniew Stawecki

Ty miałeś rację, ja na pewno pić nie umiem
Te trochę wina no i w głowie tak mi szumi
Twych kroków stuk na schodach ścichł
Już nic nie słychać
A z adaptera łka namiętnie stara płyta

Daj usta swe, co płoną tak i proszą jeszcze
W ramionach twych utonął świat, niech pęka serce
Banalny tekst w potokach łez, a tyle wspomnień
Przychodzi do mnie i muszę z nimi żyć

Ja wiem, to tylko rausz i głupie stare tango
To wszystko było dawno, więc czemu chodzi za mną
Gdy mnie całujesz, na wargach czuję płomień
I nieprzytomnie znów ci szepczę, kocham cię
Graj mi tango, tango mi graj

Pamiętam bal, cudowny bal, a potem dramat
Dziś dobrze wiem, nie lubił scen, zostałam sama
I taka biedna szłam po deszczu w strugach błota
Zgubiłam obcas i szpilki trafił szlag

Ja wiem, to tylko rausz wywołał te wspomnienia
Lecz wierzy się w złudzenia i płacze, gdy ich nie ma
Los oszukuje jak mąż, co przywiózł żonie
Z Paryża suknię, a to Cedet a nie Dior
Graj mi tango, śmieszne tango

To twoja wina, sam mówiłeś, wypij trochę
A teraz rausz i nie wiem już, czy ciebie kocham
Właściwie skąd ja ciebie znam, ach nie, nie pytaj
To tylko rausz, niech śpiewa stara płyta

Daj usta swe, rarirrari, rarirrara
W ramionach twych
To tylko rausz domieszał mi do wina wspomnień
Przybiegły do mnie, to tylko rausz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz