Ja odnajdę cię - Ola Obarska

Sława Przybylska - Ja odnajdę cię
Kławdja Szulżenko - Ожидание


Ola Obarska

Gdzie mój chłopiec, gdzie on jest
I gdzie oczekuje mnie
Nie wiem, jakie oczy ma
Ale wierzę cały czas
Że odnajdę go, ja odnajdę go

Różne drogi szczęście ma
Jedna zaprowadzi pod twój dach
Pod twe okno, gdzie oczekujesz mnie
Dziś czy jutro - wiem, że odnajdę cię

Jabłoniami kwitnie sad
A w gałęziach szumi wiatr
Może dla mnie ręce twe
Zasadziły drzewa te
Tu odnajdę cię, ja odnajdę cię

Różne drogi szczęście ma...

Wyrósł nowy, jasny gmach
Dla studentów z różnych miast
Może tu wśród mądrych ksiąg
Mój najmilszy czeka wciąż
Czy odnajdę go? Ja odnajdę go

Różne drogi...

Nie wiem, jakie oczy masz
Ale czuję cały czas
Że jest wierne serce twe
I że do mnie tęsknisz też
Że odnajdziesz mnie, odnajdziemy się

Różne drogi...

Pod twe okno, gdzie oczekujesz mnie
Dziś czy jutro - wiem, odnajdziemy się

Obrazy:
Richard Johnson, Marina Chulovich, John Collier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz