Nikt nie dowie się nic

Weronika Krugłowa - Ничего не вижу, ничего не слышу
Sława Przybylska - Nikt nie dowie się nic

Ola Obarska

Lubię sama iść przez park
Gdy w alejkach płyną rzeki złotych gwiazd
Nie lękajcie się mych trosk
Zakochani, niech nie płoszy was mój krok

Bo ja nic nie widzę, ani nic nie słyszę
Zatem nic nie powiem
Nikt ode mnie nie dowie się nic

Krążą słowa pośród drzew.
Czy mnie kochasz, albo: nie zanudzaj mnie
Na twych rzęsach rosa lśni
To nieprawda, to po prostu płyną łzy

A ja nic nie widzę...

Bo mnie nie obchodzi nikt
Wszyscy diabła warci, każdy chłopiec zły
Śmieszne te dziewczęta są
Które wierzą chłopcom w księżycową noc

A ja nic nie widzę...

Nagle mi zabrakło tchu
Bo mnie nicpoń jakiś mocno objął wpół
Pocałował raz i dwa
I dokoła zawirował cały świat

I już nic nie widzę...

Obrazy: Irene Sheri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz