Piosenki radzieckie - Wierzysz, nie wierzysz

Kławdija Szulżenko - Веришь не веришь
Sława Przybylska - Wierzysz, nie wierzysz


Ola Obarska

Dym za pociągiem się snuł
Po chwili rozwiał go wiatr
Iskry lecące do chmur
Gasły jak uśmiech twych warg

Kwiat akacjowy jak śnieg
Pod latarniami się kładł
Zostałam sama jak cień
Wokół pociemniał mój świat
Wierzysz, nie wierzysz
Wokół pociemniał mój świat

Półtora roku, czy rok
W tym samym miejscu co dnia
Byłeś bliziutko, o krok
Na wszystko mieliśmy czas

Nasza znajomość i flirt
Bawiły mnie tak jak żart
Lecz gdy pociągu brzmiał gwizd
Odczułam, ileś był wart
Wierzysz, nie wierzysz
Odczułam, ileś był wart

Dym za pociągiem się snuł…

Ciemno za oknem twym już
Daleko nieznany los
Lecz wiedz, że w domku wśród wzgórz
Za tobą tęskni tu ktoś
Wierzysz, nie wierzysz
Za tobą tęskni tu ktoś

Obrazy: Jeremy Lipking

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz