Powiedziała mama

Sława Przybylska
Powiedziała mama

Ola Obarska


Brzegi dwa, rzeka ma i szumiący nurt
Czemu ty jesteś tam, a ja jestem tu

Powiedziała mama mi, że zbudują most
Zbudowali mosty trzy, lecz daleko stąd

Wiosną, gdy złoty sierp patrzy rzeki dno
Wtedy już z brzegiem brzeg połączone są

W lecie żar ziemie spiekł, rosę wypił strach
Ale wód rzeki mej nie osuszył skwar

Jesień już złoci sad, lecą liście z drzew
Może z mej dłoni kwiat dotrze na twój brzeg

W zimie był ostry mróz, znów łudziłam się
Że się mur zmieni w lód, lecz niestety nie

Piękne są moje sny w księżycową noc
W każdym śnie mi się śni wymarzony most

Idziesz do mnie, witasz mnie, serce moje drży
A o świcie kończą się niespełnione sny

Wiele już długich lat porwał życia prąd
Dzieci już tuzin mam, a gdzież jest ten mąż

Pocieszają wnuki mnie, że zbudują most
Może kiedyś, kto to wie, mnie już wsio rawno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz