Dlaczego ona, a nie ja - Wojciech Młynarski

Claude Theberge
Irena Santor
Dlaczego ona, a nie ja


Wojciech Młynarski

Dlaczego ona, a nie ja
Tak wiele szczęścia w życiu ma
Czemu biegnie na spotkanie
Ze swym chłopcem ona, a nie ja

Dlaczego ona, a nie ja
Do jego serca drogę zna
Czemu się na powitanie śmieje
Właśnie ona, a nie ja

Dlaczego ja nie ona dziś
Powtarzam sercu zazdrosnemu
Ach milczeć serce mogło byś
Nie pytać ciągle czemu ona, nie ja

Nie słucha serce takich rad
Lecz tak jest urządzony świat
Tak się plączą ludzkie szlaki
Że i dla mnie przyjdzie taki czas

Że będę na spotkanie biec
I swego szczęścia trwożnie strzec
Ze swym chłopcem do świtania
Błądzić pośród migotania gwiazd

Zapomnę, co to zazdrość, złość
Pochwycę cały świat w ramiona
I wtedy obok szepnie ktoś
Dlaczego właśnie ona, ona nie ja

Moim zdaniem piosenka w stylu Bacharacha. Bardzo mi się podoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz