La belle dame sans regrets - Piękna co nie żałuje

Sting - La belle dame sans regrets
Jacek Bończyk - Piękna co nie żałuje


Wojciech Młynarski

Obejmij mnie -
Tak rzekł twój wzrok
I tańczę źle,
I mylę krok,
I szukam słów,
Co bez dyżurnych kłamstw
Opiszą ci
Mój los - madame,
A kłamiesz ty,
Gdy w tańcu tym
Po sercu mym
Tniesz słowem złym,
Tak piękna, gdy
Słów zimnych gładzisz stal
I nie wiesz, co to żal.

Ja śpiew - ty gniew,
Ja liść - ty wiatr,
Słów twoich siew
W złą ziemię padł,
Nie wzrośnie, nie,
Mam tego dość - do cna,
Czas spala się,
Jak szansa twa.
Gdzie blask, gdzie świt -
Odejdę tam,
Gdzie mrok - tam ty,
Tam ty, madame,
Tak piękna, gdy
Bez złudzeń patrzysz w dal
I nie wiesz, co to żal...
La belle, la belle
Damme sans regrets.

Michael & Inessa Garmash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz