Green Fields - Pola zielone


Józef Ledecki - Pola zielone
The Brothers Four - Green Fields


Henryk Rostworowski

Pola zielone, lat młodych blask
Chwile zielone ze sobą porwał czas
Tylko w marzeniach uśmierza się mój ból
Gdy we wspomnieniach idziemy brzegiem pól
Wkoło zielono, zielono i w nas

Tu w mieście tym zielonych brak mi pól
Czuję się w nim jak ptak schwytany w sieć
Ruch, gwar i dym dokucza mi jak ból
I ciebie tu nie ma
A chciałbym cię tu mieć

Pola zielone zwróćcie mi znów
Oczy zielone, co we mnie mrą bez słów
Szczęściem by było odnaleźć głębię ich
I pierwszą miłość, co utonęła w nich
Miłość zielona jak oczu twych blask

Tu w mieście tym…

Szczęściem by było odnaleźć głębię ich
I pierwszą miłość, co utonęła w nich
Miłość zielona jak oczu twych blask
Czy  kiedyś ona ożyje tu w nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz