Dark Eyes - Bob Dylan


Bob Dylan - Dark Eyes

Ciemne oczy - Marek Zgaiński

Księżyc odbija się w rzece
Dżentelmeni toczą rozmowy
Przechadzają się lekko zawiani
A ja powinienem stąd spadać
Jestem z innego świata
W którym życie i śmierć nie idą w zapomnienie
Gdzie łzy kochanków zamieniają się w perły
I widzę tylko ciemne oczy

W oddali pieje kogut
I żołnierz pogrąża się w modlitwie
Matka nie może znaleźć zbłąkanego dziecka
Lecz słyszę głos bębna wieszczący powiew śmierci
Wyziera z niej zwierzęcy strach
I widzę tylko ciemne oczy

Mówią mi, bym nie ujawniał swych zamiarów
Mówią - zemsta jest słodka
Z ich pozycji na pewno jest
Lecz nie bawi mnie ich gra
W której nie ma piękna
Czuję tylko żar i płomień
I widzę tylko ciemne oczy

Ta Francuzka jest w siódmym niebie
Gdy pijany facet siedzi za kółkiem
Głodni płacą wysoką cenę
Upadłym bogom stali i szybkości
Czasu jest niewiele, dni są słodkie
Namiętność rządzi lotem strzały
Milion twarzy na mojej drodze
Lecz widzę tylko ciemne oczy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz