Tomorrow Is A Long Time - Bob Dylan


Tomorrow Is A Long Time - Do jutra tak daleko

Bob Dylan - Marek Zgaiński


Kiedy dziś nie będzie taką krętą drogą
Kiedy noc z zakrętu wyjdzie w nowy dzień
Kiedy jutro nie będzie tak daleko
Samotność już nie zrani więcej cię
Ach, gdyby ona czekała tutaj na mnie
I gdybym słyszał jej serca cichy rytm
I mógłbym zasnąć znowu w moim łóżku
Gdy ona będzie leżeć w nim

Gdzieś w tafli wody zgubiłem swe odbicie
Nie mówię nic, bo słowa niosą ból
I wyleciało mi z pamięci moje imię
A echo kroków ginie pośród pól
Ach, gdyby ona czekała tutaj na mnie
I gdybym słyszał jej serca cichy rytm
I mógłbym zasnąć znowu w moim łóżku
Gdy ona będzie leżeć w nim

Tyle piękna jest w wielkiej, srebrnej rzece
Piękna jest tęcza, gdy na niebie wznosi się
Ale nikt nigdy nie może go porównać
Do piękna, które widzę w oczach jej
Ach, gdyby ona czekała tutaj na mnie
I gdybym słyszał jej serca cichy rytm
I mógłbym zasnąć znowu w moim łóżku
Gdy ona będzie leżeć w nim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz