Buckets of Rain - Bob Dylan


Bob Dylan - Buckets of Rain

Wiadra deszczu - Marek Zgaiński

Wiadra łez, wiadra łez
Z moich oczu cały ten deszcz
W moich rękach księżyca blask
Jeśli chcesz, kochanie, dam ci jeszcze czas

Byłem łagodny i silny jak dąb
Widziałem przyjaciół odchodzących stąd
Widziałem ludzi znikających jak dym
Jeśli chcesz bym został, musisz pomóc mi

Lubię twój uśmiech, lubię ten gest
Gdy czubkiem palca dotykasz swych ust
Lubię, gdy jesteś zimna jak lód
Twe każde spojrzenie jest dla mnie jak cud

Mały rowerek, czerwony wózek
Powoli mnie kochaj, wiesz, że to lubię
Kochaj mnie mocno, lubię to też
Wezmę cię ze sobą, jeśli tylko chcesz

Życie jest smutne, życie to grób
Musisz to robić, więc dalej to rób
Lecz rób to dobrze, kochanie ty wiesz
To wszystko dla ciebie, dla ciebie ten deszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz