You're a Big Girl Now - Bob Dylan


Bob Dylan 
You're a Big Girl Now


Jesteś już kobietą - Marek Zgaiński

Nasza rozmowa była jak błysk
Na drżących nogach dotarłem do drzwi
I wyszedłem na deszcz
Och, krople omijały cię
Jak dokonał się ten cud, że kobietą jesteś już

Na horyzoncie ptak samotny tkwi
Śpiewa swoją pieśń
Cały z zimna drży
Ja jestem jak ptak
Och, śpiewam cały czas
Mam nadzieję, że ty słyszysz tę pieśń przez łzy

Czas jest jak ekspres
Zbyt szybko gna
Nie stracimy więcej
Niż to, co każde ma
I nie wstydź się
Och, to jest jak noc i dzień
Zmieniam się i ty również zmieniasz się

Miłość jest prosta, ty wiedziałaś że,
Na nią nie ma recept
Teraz ja też wiem
W czyimś łóżku chcesz spać
Och, zrobisz to nie raz
To cena za to, że już kobietą stałaś się

Pogoda się zmienia
Znów idzie na deszcz
Lecz zmieniać konie w biegu
Jakiż to ma sens
Przestać myśleć, bo czas
Och, jak korkociąg wkręca się
W moją głowę, gdy ciebie nie ma obok mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz