Jak szaleć to szaleć - Jacek Buras

Krystyna Tkacz
Jak szaleć to szaleć

Jacek Stanisław Buras

Tyle lat, tyle lat i nic
Stary płaszcz, smutna twarz, dwie łzy
Życie mi dało w kość, lecz ja
Wezmę je teraz w garść, o tak
O tak!

Tańczyć chcę
Nie zatrzymuj, nie powstrzymuj mnie
Tańczyć chcę
Na parkiecie, w kabarecie, na bufecie
Byle gdzie...
Tańczyć chcę
Salonowo, podwórkowo,
Nietypowo, nietypowo
Tańczyć chcę
Do zemdlenia, zawieszenia
Zamroczenia, zamroczenia
Tańczyć chcę...

Bo jak szaleć, to szaleć
Iść w życie jak w dym
Bo jak szaleć, to szaleć
Zatopić się w nim
Bo jak szaleć, to szaleć
Przez świat iść jak walec
Jak szaleć, to szaleć...

Śpiewać chcę
Nie uciszaj, nie wyciszaj mnie
Śpiewać chcę
W ślubnym wianku, na przystanku, bez ustanku
O tym, że...
Śpiewać chcę
Operowo, romansowo, kolorowo, kolorowo
Śpiewać chcę
Bez wytchnienia, zająknienia, zakończenia...
Śpiewać chcę

Bo jak szaleć, to szaleć...

Kochać chcę
Nie wypędzaj, nie przepędzaj mnie
Kocham cię
Na spacerze, w pulowerze, na rowerze
W deszcz i mgłę
Kocham cię, kocham cię!
Kocham cię
Barokowo, postępowo, nałogowo
Kocham cię
Do zaćmienia, odurzenia, zatracenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz