Zapomniałam - Jeremi Przybora


Zapomniałam  - Nie pamiętam słów


Jeremi Przybora


Zapomniałam, zapomniałam
Nie pamiętam słów
A ta melodia się znowu odezwała
Przypomniała znów
Jakie bolesne, jaka to jest szkoda
Taki piękny tekst
Ani ująć ani dodać
Tylko gdzie on jest

Pamiętałam, pamiętałam
Każdy wiersz i rym
Kiedy śpiewałam to już się wtedy cała
Zatracałam w tym
Lecz gdy melodia się
Nagle tak urwała
Choć powraca znów
Zapomniałam, zapomniałam
Nie pamiętam słów

I tylko czasem się śni
Że znów na ustach jej słowa mam
Nie podpowiada ich mi
Bo nie pamiętasz ich przecież sam

Wina cała, wina cała
W tej melodii tkwi
Dlaczego znowu się teraz odezwała
Przypomniała mi
Lepiej na zawsze by zmilkła
Odleciała jak spłoszony ptak
Słów bym tak nie żałowała
Słów nie chciała tak

Wina cała, wina cała
W tej melodii tkwi
Bo gdyby nagle się wtedy nie urwała
Tekst nie przepadłby
Jakie bolesne to, jaka to jest szkoda
Taki piękny tekst
Słów tak wielka w nim uroda
Ale gdzie on jest

Krystyna Tkacz, Jerzy Satanowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz