Serce to jest muzyk - Wojciech Młynarski

Ewa Bem - Serce to jest muzyk

Wojciech Młynarski

Świat wokół mnie wie, czego chce
I radzi mi nie raz
Plan jakiś zrób, uszyj suknię na ślub
Jakiś pomysł na życie mieć czas

Wypiłam kaw i strzeliłam gaf
Z niejednym panem sto
Im lepszy pan, co do mnie miał plan
Tym ja szybciej zmykałam mu, bo

Moje serce, to jest muzyk
Który zwiał z orkiestry
Bo nie z każdym lubi grać
Żaden mu maestro
Nie potrafi rady dać

Moje serce, to jest muzyk improwizujący
Co ma własny styl i rytm
Ale, gdy gorąco kocha, wtedy gra jak nikt

W krąg ludzi moc duma co noc
Nad samotnością swą
Gęściej do gwiazd pośrodku swych miast
Ludzkie serca samotne się skrzą

A mnie wciąż gna każdego dnia
Na skrót przez drogi złe
Za szansą mą, za kimś miłym, kto
Wreszcie pojmie, zrozumie to, że

Moje serce...

Obrazy: Emilia Wilk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz