Znamy się dobrze, mój stary - Jarosław Abramow-Newerly


Alina Janowska
Znamy się dobrze, mój stary


Jarosław Abramow-Newerly

Znamy się dobrze, mój stary
Jak ja cię dobrze znam
Ten bar jest miły, mój stary
Co dziś ci nalać mam
Znam cię na wylot, mój stary
Jak zgraną talię kart
Mój stary, mój stary, mój stary
Niewiele jesteś wart

Tak jest, ja wiem, Marysia
Ja inny był niż dzisiaj
Za cara był ja istny czart
Dziś ja niewiele wart

Do rana, do rana
Butelki szampana
Lubow, mademoiselle, comme il faut
Krasawiec był ze mnie
Ja śpiewał przyjemnie
S gitaroj lub biez, wsio rawno

Pijany jesteś, mój stary
Wciąż pijesz tylko dżin
Minęło wszystko, mój stary
Skończona pieśń, cin cin
Po co odgrzewać, mój stary
Młodość jak kiepski żart
Mój stary, mój stary, mój stary
Niewiele jesteś wart

Tak jest, ja wiem, Marysia
Ma miłość śmieszna dzisiaj
Miłość nie biefszteks à la carte
Gdzieś tak powiedział Sartre

A dawniej ja trojkoj
S Nataszoj lub Sońkoj
Jak wietier gnał tam i nazad
Zabawy szampańskie
Romanse cygańskie
I czornyje żenszczin głaza

Znam swoją cenę, mój stary
Wracaj do domu sam
Nie chcę mieć wspomnień, mój stary
Dopóki młodość mam
Spójrz, ten pierścionek, mój stary
On mi przyniesie fart
Mój stary, mój stary, mój stary
Więcej od ciebie wart

Mój stary, ja wciąż wierzę
Że ktoś mnie stąd zabierze
Do końca życia nie chcę stać
Za barem tym, psia mać

Ślub wezmę w niedzielę
W zacisznym kościele
Nie wierzysz? Zaproszę cię, chcesz
A potem do rana
Pić będziesz szampana
A teraz bierz forsę, idź precz
Stary, idź precz, tak, idź precz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz