Oszczędź mi tylko tego - Andrzej Tylczyński

Brian Scott

Irena Santor
Oszczędź mi tylko tego


Andrzej Tylczyński

Ileż to lat już jestem z tobą
Wiem, co odpowiesz – nie liczyłem
Czas już pożegnać naszą młodość
Tak jakby nigdy jej nie było
Niejedno lato się skończyło
Nim między nami runął most
Widzisz, przeżywam nową miłość
Idę, bo czeka na mnie ktoś

Teraz już wszystko wiesz
Spadły tajemnic zasłony
Powiedz, że nie chcesz mnie
Powiedz, że jesteś zazdrosny
Spiesz się, nie żałuj słów
Na mnie zrzuć ciężar zawodu
Nie stój bez słowa, mów
Nic tak nie drażni jak spokój

Zawsze byłeś dobry dla mnie
Może oczy, choć masz złe
Przestań patrzeć tak zwyczajnie
Może chcesz ukarać mnie
Oczu twoich boję się
Oszczędź mi, proszę, jednego
Nie mów mu o mnie źle
Oszczędź mi tylko tego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz