Słońce zgaśnie - Wanda Sieradzka

Dorina Costras

Sława Przybylska
Słońce zgaśnie


Wanda Sieradzka

Przyjdzie czas, gdy zagaśnie dzień
Skryje się słońca krąg
Światłość swą innym światom da
Tu zostanie mrok i żal

Garstką słów chcesz pocieszyć mnie
Chociaż w nich serca brak
Powiesz mi: "Ziemia krągła jest
I powróci wnet słońca blask"

Nie tłumacz mi
Zbędnych słów nam nie trzeba
Słońce odejdzie stąd
Żeby nie wrócić już

Nie tłumacz mi
Moich łez nie wyśmiewaj
Miłość wschodzi jak dzień
Zdradzisz - nocą umiera

Znów śmiejesz się
Mówisz rzeczy najbłahsze
A dla mnie, wiedz
Słońce zgaśnie na zawsze
Gdy opuścisz mnie

Przyjdzie czas, gdy odejdziesz stąd
Oczu blask inny masz
Dla mnie zaś pozostanie mrok
Pozostaną łzy i żal

Chociaż wiem, że zagaśnie dzień
Powiem tak: "Jest, jak było"
Skoro mnie na to będzie stać
Też udawaj, że kochasz mnie
Tylko mnie, zawsze mnie
Tylko mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz