Taki chłopak


Rena Rolska - Taki chłopak

Zdzisław Gozdawa, Wacław Stępień

"Taki chłopak" - mówią o nim, bo ja wiem
Może on i taki jest, a może inny
Ale coś tam chyba w sobie musi mieć
Że go lubią, że tak działa na dziewczyny

Ja się nie znam - dobry kumpel, no i dość
Zresztą, co mi tam do niego, co mu do mnie
Ale czasem to mnie aż podrywa coś
Że tak łażą za nim ciągle nieprzytomnie

I ta Franka ze Złotej
I ta Zośka z Ochoty
I ta Felka zrobiona na blond
Hanka z Piwnej i Władka
Ta z Kubusia Puchatka
I ta Ewa - diabli wiedzą skąd

Nie spuszczają go z oczu
Wciąż się mizdrzą i fioczą
Każda leci na niego jak ćma
Żeby tylko był miły
Nie wiem, co by zrobiły
Wszystkie tamte, ale nie ja

Aż - pamiętam - była jesień, padał deszcz
Przyszedł do mnie, nawet trochę się zdziwiłam
I powiedział: "Ty się będziesz śmiała, wiesz
Ale we łbie mi kompletnie zawróciłaś"

"Już nie pójdę stąd i co chcesz ze mną rób
Ty się nie śmiej, niech ja skonam, to z miłości"
A ja widzę już, jak bierze ze mną ślub
I jak mdleją, jak skręcają się z zazdrości

I ta Franka ze Złotej…

A ja przy nim w niedzielę
W tym cywilnym kościele
Już na akcie podpisy są dwa
Patrzą Zośka i Ewa
Krew je nagła zalewa
Że nie one, że właśnie ja

Tak się stało, no i wziął za żonę mnie
I poznałam, co to znaczy jego miłość
I przez cały rok był ze mną, potem - e
Już na dłużej tej miłości nie starczyło

Drań był i nic więcej, tak jak każdy z nich
A ja głupia się łudziłam tą nadzieją
I myślałam, że Bóg wie co mi się śni
Teraz tylko wstyd mi, bo się ze mnie śmieją

I ta Franka ze Złotej…

Cieszcie, wszystkie, się cieszcie
Że mnie rzucił nareszcie
Ja wam także rozśmieję się w twarz
No to co, jedna z drugą
Że był ze mną niedługo
Ale mój był, mój, a nie wasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz