Gdzie ty gdzie ja - Jerzy Miller

Loui Jover

Maria Koterbska
Gdzie ty, gdzie ja


Jerzy Miller

Osobno szliśmy, ty i ja
Nie wiedząc nic o sobie
I chociaż źle nie było nam
Znalazłeś do mnie drogę

Bo ja to ty, a ty to ja
I niech już nikt nie mówi nam
Że tak jak jest nie będzie trwać
Bo gdzież tu sens, gdzie ty, gdzie ja

Niech sobie drwią, nie znają nas
Ty jesteś mną a tobą ja
Bo ja to ty, a ty to ja
Od pierwszych chwil tamtego dnia

Pewnego dnia, późnego dnia
Poszliśmy w inne strony
Beze mnie ty, bez ciebie ja
Znajomi – nieznajomi

Bo ty to ty, a ja to ja
Od pierwszych chwil późnego dnia
Beze mnie ty, bez ciebie ja
Lecz dziś już nikt nie mówi nam
Że tak jak jest, nie będzie trwać
Bo gdzież tu sens, gdzie ty, gdzie ja

Bo ty to ty, a ja to ja
Od pierwszych chwil, do późnych lat
Beze mnie ty, bez ciebie ja
Będziemy szli przez świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz