Bo w tych dziewczynach coś takiego jest - Janusz Szczepkowski


Andrzej Szajewski
Bo w tych dziewczynach coś takiego jest

Janusz Szczepkowski

Już w przedszkolu, proszę pani
Jeśli wierzyć mojej mamie
Chociaż jeszcze smoczek ssałem
Na dziewczyny spoglądałem
Nie bawiłem się klockami
Autem ani żołnierzami
Bo w przedszkolu już wolałem
Zosię, Tosię, Jolę, Alę

Bo w tych dziewczynach
Coś takiego jest
Że wciąż wspominasz
Wciąż cię do nich rwie
Bo w tych dziewczynach
Coś takiego jest
Że beż znaczenia jest tu stan czy wiek

Bo w tych dziewczynach
Coś takiego jest
Że wciąż wspominasz
Wciąż cię do nich rwie
Bo w tych dziewczynach
Coś takiego jest
Że traci głowę brzydka płeć

W szkole byłem dżentelmenem
Więc lubiłem Olę, Elę
Poczęstować słodkim ciastkiem
I zaprosić na huśtawkę
Na uczelni wąs się sypnął
Więc z Teresą i z Edytą
By zaliczyć u dziekana
Studiowałem aż do rana

Bo w tych dziewczynach...

Już dwadzieścia lat w mundurze
Wiernie tej jednostce służę
Cenią mnie tu w szkole młodych
I nie w głowie mi przygody
A tam w domu czeka Żabcia
W papilotach oraz w kapciach
Więc spoglądam w telewizor
A wspomnienia serce gryzą

Bo w tych dziewczynach...

Fot.2 Andrzej Szajewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz