Zostań moim adiutantem

Zofia Borca
Zofia Borca
https://drive.google.com/file/d/0B7fLbPFkiXkdZ1d0enVRSXRRVTg/view
Zostań moim adiutantem

Wiktor Leliwa (Lech Konopiński, Włodzimierz Ścisłowski)

Odkąd jesteś żołnierzem nie poznaję cię
Swoim oczom nie wierzę, nie wiem już czy śnię
Umiesz przyszyć guziki, zaprasować kant
Nie wyręczasz się nikim, wszystko robisz sam
Umiesz obrać ziemniaki, pomalować drzwi
Przydałby mi się taki mężczyzna, jak ty

Zostań moim adiutantem
Pod tym względem talent masz
Już od dawna miałam plan ten
Abyś przy mnie pełnił straż
Adiutantem moim zostań
Pozazdrości mi kto żyw
Sprawa jasna jest i prosta
Kto ma szlify ten ma szlif
Kto ma upór ten zwycięża
Doświadczenia wprowadź w czyn
Już tajniki znasz oręża
Adiutantem zostań mym

W wykształceniu masz luki, lecz nie będzie źle
Uzupełnisz naukę, gdy posłuchasz mnie
Jeśli przy mnie chcesz kroczyć, to od innych stron
A gdy spojrzysz mi w oczy, sama złożę broń
Więc na wszystko bądź gotów i atakuj dziś
Żołnierz nie zna odwrotu, musi naprzód iść

Zostań moim adiutantem...
Awansuję cię na męża
Adiutantem zostań mym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz