Piosenki radzieckie - Szukam cię miła

Andrew Atroshenko

Muslim Magomajew - Pieśń miłości - Песня любви
Jerzy Połomski - Szukam cię miła

Wiktor Maksymkin

Od miłości mej, do miłości twej
Tyle trudnych dróg
Poprzez noce, dnie

Zamieć złączyła ziemię z niebem
Niebo sczerniałe z białym śniegiem
Widzie mnie zamieć przez bezdroża
Wiedzie mnie tam, gdzie daleki twój dom

Jak mogłaś, miła, nie uwierzyć
Jak mogłaś nie dać odpowiedzi
I nie domyślić się, że przecież
Przy mnie twój los
Przy mnie jest szczęście twe

Bez ciebie dni szare
Bez ciebie kwiat bezbarwny
Wierzę, że gdzieś czekasz
Więc szukam cię i wołam cię
Przez mrok

Zamieć złączyła ziemię z niebem
Niebo sczerniałe z białym śniegiem
Widzie mnie zamieć przez bezdroża
Lecz pewność mam, że odnajdę twój ślad

Od miłości mej, do miłości twej
Niezbadany szlak
W śnieżnobiałej mgle

W drodze pokonam strome góry
Ptakiem wysoko wzlecę w chmury
Sercu, gdy kocha, świat za mały
A bez miłości nie umiałbym żyć

Bez ciebie dni szare
Bez ciebie kwiat bezbarwny
Wierzę, że gdzieś czekasz
Więc szukam cię
Z dali przyzywam cię

Zamieć złączyła ziemię z niebem
Niebo sczerniałe z białym śniegiem
Widzie mnie zamieć przez bezdroża
Wiedzie mnie tam, gdzie daleki twój dom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz