Powiedz z kim - Paweł Królikowski

Emanuel Garant
Jerzy Satanowski
Powiedz z kim

Paweł Królikowski

Powiedz z kim naprawdę chciałabyś być
Powiedz z kim poranną kawę pić
A w nocy kiedy śpisz do kogo szepczesz - tylko ty
I tulisz się w ramiona swe
By stąd jak najdalej być
Powiedz z kim...

A ja mam dla ciebie noc i dzień
Cichy śmiech i po co ja to wiem
Być niewyraźnym tłem i twoim śmiesznym psem
I tym któremu w noc, przez uchylone drzwi
Jak gdyby nigdy nic, wyszepczesz - tylko ty

Powiedz z kim na oknie widzisz łzę
Powiedz z kim całując chowasz się
Na filiżanki dnie ziarenka kawy te
To nie połówki dwie co odnalazły się
Jak ciebie - ja, ty - mnie
Powiedz z kim...

A ja mam dla ciebie tyle wad
A ja mam niepewność słów
I spraw nie poskładany świat
Ja wiele rozumiem i wiem
Że dla ciebie wszystko zrobić chcę
Ale nie mogę być, nie mogę być
Nie mogę być tym drugim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz