Nic prócz ciebie nie mam - Andrzej Bianusz

Loui Jover

Teresa Tutinas
Nic prócz ciebie nie mam

Andrzej Bianusz

Tyle spraw w tym świecie krąży wokół nas
No bo kto z nas dzisiaj zdąży dogonić czas?
W krąg terminy, telefony, setki cyfr
Poplątany i szalony jakiś szyfr

Świat zaplątał mnie w problemów swoich sieć
A ja nic prócz ciebie nie mam i nie chcę mieć
Jutro rzucisz mnie i tak, i ja to wiem
Lecz dopóki dzisiaj trwa, ja kocham cię

Wiem, to trwa dziś
Kto wie, czy jutro będzie trwać
To nic, niech przyjdzie, co ma przyjść
Biorę, co dziś mi może dać...

Jeśli świat mi się odmieni choćby raz
Choć na moment mi w złudzeniu zatrzyma czas
To i tak jest wiele więcej, niż mi dał
Ten mój świat, co tyle lat przed tobą trwał

Życie plącze mnie w problemów swoich sieć
A ja nic prócz ciebie nie mam i nie chcę mieć
Jutro rzucisz mnie i tak, i ja to wiem
Lecz dopóki dzisiaj trwa, ja kocham cię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz