Dodatek za wysługę lat - Magda Czapińska

Xi Pan

Danuta Rinn
Dodatek za wysługę lat

Magda Czapińska

Tak nam ze sobą nudno
Od święta i na co dzień
Lecz się nie umiem obejść bez ciebie
Choć wiem, że mało cię obchodzę

Zjawiasz się, jesteś, mówisz coś
Masz obiad, spokój i te rzeczy
I nie narzekasz na zły los
I wiesz, czym serce mi uleczyć

Więc czasem powiesz dobre słowo
Przyniesiesz jakiś cięty kwiat
A ja się czuję, jakbym brała
Dodatek za wysługę lat

Dodatek za wysługę lat
Za noce przepłakane
Rekompensata za to, że
Zerwałam z tamtym panem

Nagroda za wyrzeczeń sto
Premia za miłość i za pranie
A jednak, połykając łzy
Dziękuję ci, kochanie

Tak nam ze sobą trudno
Na co dzień i od święta
Ty byłeś kiedyś zupełnie inny
I ja to, jak na złość, pamiętam

Odchodzisz, wracasz, dziwisz się
Że nie umiemy żyć inaczej
I masz tę drańską pewność, że
Ja zawsze wszystko ci wybaczę

Gdy powiesz jedno dobre słowo
Przyniesiesz jakiś cięty kwiat
Jakże niewiele cię kosztuje
Dodatek za wysługę lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz