Nie kocham cię

Kalina Jędrusik - Nie kocham cię

Niepotrzebnie przychodzisz mój drogi
Niepotrzebnie się snujesz jak cień
Nie obudzą mnie nocą twe kroki
Twój cień za mną nie wzruszy mnie w dzień
Nowy krawat niczego nie zmieni
A twój fryzjer nie umie cię strzyc
Możesz nosić goździki w kieszeni
To i tak nie pomoże nic

Daremnie się uśmiechasz
Nie kocham cię
Ach widać miałeś pecha
Nie kocham cię
Nic na to nie poradzę
Że jest inaczej niżbyś chciał

Będziesz chodził i patrzył ponuro
Jak obity pies
Będziesz siedział z tą miną pochmurną
Ja wiem jak to jest

Już prawie nienawidzisz, nie mów że nie
Żal mi cię, ale widzisz
Nie kocham cię
No po co ci to było
No po coś przyszedł właśnie tu

No i co ci z tej twojej urody
Co ci z tego że mało masz lat
Jesteś ładny, bezczelny i młody
I oczami człowieka byś zjadł
Takie miękkie masz włosy na karku
I te rzęsy tak jasne - to źle
Ale jeszcze się ze mną potarguj
Choć nic przez to nie zmieni się

Uśmiechnij się ja przecież
Nie kocham cię
Daj rękę, głupstwa pleciesz
Nie kocham cię
To przecież nic nie znaczy
Że jesteś ze mną sam na sam

Będziesz myślał żeś już mnie zwyciężył
Żeś mnie zdobył już
Ach jak śmieszny dziś jesteś
Jak śmieszny
Oczy masz tuż tuż

A jesteś tak daleko
Nie kocham cię
Całujesz mnie, cóż z tego
Nie kocham cię
Nie kocham cię na pewno
Przecież dlatego mówię tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz