Nic więcej - Janina Gillowa

Błękitny anioł - 1930
Marlene Dietrich
Ich bin von Kopf bis Fuß Auf Liebe eingestellt
Janina Godlewska - Nic więcej

Janina Gillowa

Wciąż mówisz o miłości
To trochę głupio brzmi
Mów ze mną o tym prościej
Co masz powiedzieć mi

To dla mnie nie nowina
Ta cała miłość twa
Bo na co jest dziewczyna
Taka, jak ja

Ja jestem tylko na to, żeby kochać mnie
I to się o mnie wie i nic więcej
To już natura taka, to nie żaden grzech
Mnie samej czasem śmiech i nic więcej

Kto jest silniejszy
Niech przyjdzie, niech mnie ma
Kto przyjdzie słabszy
Ten spali się, jak ćma

Ja jestem tylko na to, żeby kochać mnie
I to się o mnie wie
I nic więcej

Bądź sam ze sobą szczerszy
I powiedz, czego chcesz
Czy chcesz być dla mnie pierwszy
Może ostatni też

Dlaczego myślą gniewną
Wybiegasz w przód i wstecz
Pocałuj mnie i pewno
To główna jest rzecz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz