Błękitny anioł - Wojciech Młynarski


Marlene Dietrich
Ich Bin Von Kopf Bin Fuss Auf Liebe Eingestellt

Wojciech Młynarski - Błękitny anioł

Gdy spojrzysz w moje oczy,
ich otchłań wciągnie cię
i mgiełka cię otoczy,
i zgubisz się w tej mgle...

A wtedy dłoń twą chwycę,
mój piękny błąd - to ty...
I moja tajemnicę
wyjawię ci...

Ja chcę od stóp do głów
miłości celem być,
miłością pragnę żyć
i nic więcej....

To jest natura ma,
chcę kochać teraz, tu,
aż do utraty tchu
i nic więcej...

Niech zły zabija czas
miłość mocą swą,
lecz, gdy jej zgaśnie blask,
muszę odejść, bo

Ja bez miłości mrę,
tak jak bez światła kwiat,
to jest mój cały świat
i nic więcej....

Słuchajcie mnie panowie,
z osobna i en bloc,
ach, raj i piekło w sobie
kobiecy kryje wzrok!

Apetyt rośnie wilczy
na tajemnice te,
bo kiedy głos mój milczy -
wzrok woła, że...

Ja chcę od stóp do głów
miłości celem być,
miłością pragnę żyć
i nic więcej....

To jest natura ma,
chcę kochać teraz, tu,
aż do utraty tchu
i nic więcej...

Niech zły zabija czas
miłość mocą swą,
lecz, gdy jej zgaśnie blask,
muszę odejść, bo

Ja bez miłości mrę,
tak jak bez światła kwiat,
to jest mój cały świat
i nic więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz