Only Love - Jadwiga Has


Irena Santor - Nana Mouskouri - Only Love

Jadwiga Has

Tyle lat minęło, tyle lat
Odkąd nas rozdzielił nagle świat
Setki mil, osobne noce, dni
I tyle różnych spraw wciąż dzieli mnie i ciebie

Wiele wiem o życiu, wiele wiem
Już godzę się na świt i zmierzch
Wiem, co chłód, i wiem, co ognia żar
Nie żal mi tych dni, bo serca ład w nich trwał

Lecz kiedy telefon dzwoni jak dziś
I gdy twój głos słyszę przez setki mil
Co mówić mam, nie wiem, tak serce drży
To znów ty, znów ty

Mówią, że czas zmienia wszystko w nas
Mówią, że zapomnieć też się da
Wierzę im i sama też to wiem
Że czas to mądry lek na dole i niedole

Umiem już kpić ze złamanych serc
I umiem śmiać się też do łez
Umiem już z dystansu patrzeć tam
Gdzie twój ginie ślad, gdy Wielki Wóz w noc gna

Lecz kiedy…

Pytasz mnie, czy mam to, czego chcę
Gdy tobie smutno tak i źle
To, co mam, to tej miłości cień
Co przez tyle lat wciąż ze mną jest i trwa...

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz