Czekałem na ciebie - Ernest Bryll


Andrzej Rybiński
Czekałem na ciebie

Ernest Bryll

Czekałem na ciebie trzy długie noce
Po górach, po chmurach, gdzie wiatr łopoce
Trzy noce spałem na połoninach
Czekałem, pytałem, gdzie ta dziewczyna

Trzy noce spałem na połoninach
Czekałem, pytałem, gdzie ta dziewczyna
Kochanie, czekanie do ciebie szło
Pukało w okienko przez całą noc

I prześnić nie mogłem, co prześnić miałem
Bo tylko, dziewczyno, ciebie czekałem
Bez ciebie i księżyc w smutku blednieje
I rano słoneczko niemrawo dnieje

Trzy noce spałem na połoninach...

Dziewczyno, dziewczyno, moje kochanie
Gorzkie mi jedzenie, twarde mi spanie
Dziewczyno, dziewczyno, moje kochanie
Dziewczyno, dziewczyno, miej zmiłowanie

Niech moje czekanie jak siwy gołąb
Odpocznie choć trochę u twego stoła
Niech moje czekanie bardzo zmęczone
Pod dłonią, pod białą znajdzie obronę

Niech będzie u ciebie calutką noc
Bo długo do ciebie strudzone szło
Niech będzie, niech będzie przez całą noc
Bo długo przez góry i doliny szło...

Obrazy: Piotr Stachiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz