Piotrusiu, powróć z nami tam - Jeremi Przybora


Jeremi Przybora
Piotrusiu, powróć z nami tam

Śpiewa Wendy


Piotrusiu! Powróć z nami tam –
gdzie czeka na nas mama.
Czy możesz zostać tutaj sam –
gdy ja tam będę sama?
Choć zawsze mnie tajemny głos
twej wyspy będzie wołał,
to przecież inny dzieci los –
na dzieci się składają los:
rodzice, dom i szkoła...
Leć z nami!

Piotrusiu Panie! Z nami leć!
Powietrznym wróćmy mostem.
Po tamtej stronie będziesz mieć –
rodziców, braci, siostrę.
A jeśli już nie zechciałbyś –
bym tobie była siostrą –
to ja na żonę mogę ci,
a ty na męża mógłbyś mi,
na męża mi dorosnąć...
Piotrusiu! Z nami leć!

Piotrusiu, czemu patrzysz tak?
Tak zimno na mnie patrzysz?
Ten w oczach twoich chłodu znak
dobrego nic nie znaczy…
Wiem – nie polecisz z nami tam,
gdzie czeka cię rodzina.
Lecz wiedz, że ciebie w sercu mam.
I wtedy ciebie w sercu mam,
gdy o mnie zapominasz –
i gdy zapomnisz mnie.

1 komentarz: