To nie przeszkadza nic - Wojciech Młynarski


Marian Opania, Krzysztof Tyniec
To nie przeszkadza nic

Wojciech Młynarski

U panien i znajomych pań
Niech wierzy, kto mnie słucha
Kubusiu drogi, bez dwóch zdań
Ja szukam zalet ducha
Lecz nie przeszkadza wcale gdy
Uczona dama ta
Ma przy tym spory biuścik i
Prześliczną pupkę ma...

Miło wśród intelektu łąk
Z paniami wieść dysputę
Wśród książek, rzeźb
Wychwalać w krąg
Zalety pióra, dłuta
Lecz nie przeszkadza nic a nic
Gdy mądra pani ta
Ma przy tym spory, jędrny cyc
I śliczną pupkę ma
Więc sunie jej szanowny pan
Woltera, ot, z pamięci
A pierś faluje jej jak łan
A pupka tak się kręci

Aż spadną głodne wargi me
na ten, jak mówisz? - cyc
Lecz przedtem ciut pogadać chcę
A ja nie muszę nic...
Ja się już nagadałem dość
Z damami, które mają
Pupkę, mój panie
Sama kość, cyc, jak sadzone jajo
Kubusiu, jesteś straszny cham
I radę chcę ci dać
Nie gada się do takich dam
Przed nimi trzeba wiać
Lecz one wnet osaczą cię
Choć zbiegłbyś pół Europy
Potworne kobietony te
Upiorne babo-chłopy
I władzę chcą nad nami brać
Kubusiu, czyś się wściekł
My mamy Diderota grać
To osiemnasty wiek...

I taki oto morał nam
Ów podszeptuje wiek tu
U panien i dojrzałych dam
Poszukuj intelektu
Lecz nie przeszkadza wcale gdy
Uczona dama ta
Ma przy tym spory biuścik
I prześliczną pupkę ma...

Denis Diderot
Kubuś Fatalista i jego pan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz